T: +31 (0)40 78 78 344

Het dashboard is het centrale punt waar alle feedback binnenkomt. We hebben een aantal standaard tabbladen beschikbaar, welke hieronder worden toegelicht.  Daarnaast ontwikkelen we uiteraard ook maatwerkoplossingen voor onze klanten.

Start

De startpagina van het dashboard is opgebouwd uit een drietal panelen waarin je in 1 oogopslag kunt zien hoe het staat met de respons en de scores van de belangrijkste parameters. Bijvoorbeeld de NPS, CES of Algemene waardering.

start

Vergelijking

De vergelijkingspagina stelt je in staat eenvoudig medewerkers, teams of regio’s met elkaar te vergelijken op alle onderliggende continue vragen. Zo kun je vestigingen met elkaar vergelijken binnen de regio en benchmarken met het gemiddelde van de regio en het landsgemiddelde. Een perfect tabblad om de onderlinge verhoudingen snel inzichtelijk te maken.

vergelijking

Waardering van aspecten

De Waardering pagina toont de scores van de belangrijkste aspecten van de dienstverlening. Zo zie je waar je goed in bent en waar je nog op moet verbeteren. De scores worden ook in trend weergegeven zodat je snel kan zien of je verbetert of niet.

waardering

NPS Groepen

Het is belangrijk om te weten wat het verschil in beleving is tussen promotors, passives en detractors. Met deze pagina zie snel het verschil per groep in de scores op de aspecten. In een wordcloud worden de meest voorkomende woorden uit de open feedback getoond per groep. Dit geeft inzicht in de onderwerpen die er per groep spelen.

nps groepen

Interactie

De interactiepagina toont in 1 oogopslag al jouw persoonlijke klantfeedback, dat van je team, of de gehele organisatie Dit is afhankelijk van de autorisatieniveaus. In het paneel Klantreacties zie je per klant zijn Score, open feedback en of aanvullend contact wenselijk is. Selecteer je een klant, dan worden zijn gegevens en feedback direct in het paneel Klantgegevens getoond.
Met een druk op de knop neem je de feedback in behandeling, stuur je ‘m door naar een collega, of maak je er een notitie bij. Het is eveneens mogelijk om de feedback te categoriseren.

interactie

Rapportages

Op de rapportagepagina tref je alle rapportages aan. De rapportages bieden meer detail voor analisten die willen exporteren naar MS Excel of MS Word.

rapportages