T: +31 (0)40 78 78 344

Wat ons betreft zijn je medewerkers je kostbaarste “bezit”. Zij zijn het die uiteindelijk het verschil voor je maken, je onderscheidend vermogen! Dit niet alleen intern, maar met name ook extern in de interactie met je klanten. Maar hoe zorg je er voor dat je medewerkers weet te binden en te boeien? Hoe zorg je ervoor dat ze enthousiast zijn over hun werk, ofwel je eigen ambassadeurs zijn en blijven?

Het met een vaste periodiek vragen van feedback is een krachtige eerste stap richting de borging van enthousiasme onder je medewerkers. Je maakt zo inzichtelijk wat er vanuit het perspectief van de medewerker goed gaat en wat nog ruimte tot verbetering biedt. Indien de feedback periodiek wordt gevraagd, bijvoorbeeld twee maal per jaar, zijn uiteraard ook snel trendlijnen waarneembaar en is eenvoudig te toetsen of ingezette veranderingen door medewerkers ook als verbeteringen worden gezien.

Naast vaste thema’s als: Mijn werk, Mijn arbeidsvoorwaarden, Mijn leidinggevende, Management & beleid en Het bedrijf, bieden we uiteraard ruimte om in te spelen op de actualiteit. Denk hierbij aan een fusie-traject, een verhuizing, een reorganisatie of veranderingen in secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

 

Medewerkersfeedback