T: +31 (0)40 78 78 344

Online wordt steeds belangrijker in de communicatie met je klanten. Specifiek voor dit kanaal beschikt Expoints over een tweetal slimme modules.

Website feedback (pop-up)

Met behulp van een pop-up vragen we bezoekers om feedback te geven over hun ervaringen met je website en/of je dienstverlening. Wat was de aanleiding van hun bezoek, hebben ze gevonden wat ze zochten, hoeveel moeite koste ze dit en kan je ze wellicht nog ergens anders mee van dienst zijn? De pop-up kan per website pagina anders worden ingesteld. Immers, je wil er om te beginnen voor zorgen dat een klant lang genoeg op een webpagina is om zeker te weten dat hij daar relevante informatie heeft gevonden. De snelheid waarmee de pop-up wordt getoond is daarom aanpasbaar. Daarnaast kan de pop-up worden ingesteld op iedere X-de bezoeker, waardoor niet iedere bezoeker om feedback wordt gevraagd.

Website contact

We stellen je online een contactformulier ter beschikking, wat we een geschikte plek geven op je website. Hiermee kunnen klanten (of prospects) eenvoudig een vraag stellen, een suggestie doen, een klacht melden of een compliment geven. Het contactformulier is direct gekoppeld aan het Expoints dasboard. Hierdoor zijn we in staat om contactverzoeken geheel automatisch te koppelen aan de juiste afdelingen en kan de opvolging ervan nauwkeurig worden gevolgd. Ofwel, we creƫren op deze manier een goed geborgd klantproces. Door de koppeling met het dashboard kunnen periodiek bovendien rapportages worden verzorgd waarmee inzichtelijk wordt gemaakt wat de voornaamste contactredenen zijn.

 

 

webfeedback