Iedere dag ervaar je als klant de dienstverlening van bedrijven. Ervaringen die reacties oproepen van teleurstelling tot enthousiasme. Hoe uitzonderlijker de ervaring, hoe groter de kans dat je hem deelt met vrienden, familie of collega’s.

Wat: Klantinteractie

Met Expoints stellen we je in staat de interactie met je klant aan te gaan over de ervaren dienstverlening. Zo kort mogelijk op een relevante ervaring nodigen we je klant (per e-mail) uit om feedback te geven. Hiermee positioneren we klantfeedback als een integrale stap binnen iedere customer journey.

Het ontvangen van klantfeedback zien we nadrukkelijk niet als eindpunt. Ten eerste kan het, een-op-een, aanleiding zijn tot nadere interactie met je klant. Ten tweede is het zaak, meer generiek, om klantfeedback te vertalen in concrete verbeteringen. Verbeteringen die je vervolgens gedegen inbed binnen je organisatie, iets waar we je overigens graag bij helpen!

Waarom: Ambassadeurs

Wij geloven rotsvast dat je succes staat of valt met het vermogen om klanten te enthousiasmeren. Niet een tevreden klant, maar een enthousiaste klant laat zich namelijk typeren als loyaal en een ambassadeur! Je klanten enthousiasmeren (met excellente dienstverlening) vergt up-to-date klantkennis en derhalve continue interactie met je klanten.

Hoe: Gefaseerde aanpak

Met het Expoints-platform kan je eenvoudig feedback vragen aan particuliere en zakelijke klanten, maar ook aan je eigen medewerkers. De feedback kan zijn gericht op zowel structurele (klant)processen als ook evenementen.

We richten ieder feedbackproces tailor-made voor je in, zowel inhoudelijk als qua look & feel. Alle feedback die je ontvangt krijgt een plekje binnen het Expoints dashboard. Binnen dit dashboard stellen we management en medewerkers in staat, ieder op hun eigen abstractieniveau, zelf met hun feedback aan de slag te aan.

Onze aanpak start met het inzichtelijk maken van de (verschillende) customer journey(s)s, maar eindigt niet met het vragen van feedback...

Feedbackproces-Expoints