Nieuws

 

Underlined en Expoints zijn per februari 2019 een samenwerking aangegaan. Underlined gaat klantfeedbackstromen van opdrachtgevers van Expoints met tekstmining-categorieën verrijken, met als doel om de belangrijkste inzichten uit de antwoorden van de open feedbackvragen op te halen voor de opdrachtgevers van Expoints. Deze verrijking gebeurt door middel van de Underlined API Service, een volautomatische oplossing voor klantfeedbackanalyse in de Nederlandse taal. Expoints zal deze inzichten direct gaan verwerken in haar dashboards. Deze dashboards geven duiding en handvatten aan de kansen die klanten teruggeven om de organisatie te verbeteren. Met trots kunnen wij ook mededelen dat de eerste klanten van Expoints zijn ingestapt om deze dienst te gaan gebruiken om klantfeedback en de achterliggende kansen inzichtelijk te maken op basis van deze methode.

Kijk voor meer informatie ook eens op www.underlined.nl

handshake

 

Check onze vacture voor Trainee Experience Manager! 

https://www.expoints.nl/nl/contact/vacatures 

Wij wensen iedereen een geweldig, gezond en vooral enthousiast 2019!

Dit jaar hebben we voor de vierde keer het internationale feedbackprogramma van SILS verzorgd. Mooie resultaten maar ook kansen voor verbeteringen. Wil je weten hoe ze het aanpakken?

Lees hun blog hier: https://www.sils.nl/en/blog/feedback-klanten/