In het kader van het Engelse spreekwoord ‘Pratice what you preach’ hebben we eind vorig jaar onze klanten uitgenodigd om ons te beoordelen. We hebben gevraagd naar een algemene waardering, maar ook naar een beoordeling over specifieke onderdelen van onze dienstverlening alsmede naar onze feedbacksoftware. Tenslotte hebben we naar de Net Promoter Score van onze medewerkers gevraagd. We delen de uitkomsten graag met je! 

Trendy.

De meest opvallende vraag was de vraag met welk restaurant Expoints is te vergelijken. Met overweldigende meerderheid (56%) is gekozen voor de optie: Trendy restaurant: een hippe en jonge club die met de tijd meegaat in haar aanbod. Deze vraag hebben we natuurlijk niet zomaar gesteld. Binnenkort zal onze klantendag plaatsvinden op één van de meest trendy plekken van Eindhoven! Het centrale thema hierbij is gastheerschap, want dat past uitstekend bij een restaurant natuurlijk.

Onze scores.
We zijn erg trots op onze goede scores want ons algemene rapportcijfer is uitgekomen op 8,4 en de Net Promoter Score van onze medewerkers op 45.

De hoogste scores zijn behaald op elementen die de samenwerking met onze klanten symboliseren:

  • Enthousiasme voor ons vak
  • Nakomen van afspraken
  • Samenwerking met jouw organisatie

Aandachtspunten.
Er zijn vanzelfsprekend ook aandachtspunten naar voren gekomen uit de feedback van onze klanten. De belangrijkste aandachtspunten zijn de analyse mogelijkheden in het dashboard en de gebruiksvriendelijkheid van de rapportages. Op beide punten zijn reeds de eerste verbeteringen doorgevoerd maar we gaan hier zeker nog meer verbeteringen in doorvoeren dit jaar.

Bedankt.
We danken iedereen voor zijn of haar feedback. Dit waarderen we enorm!

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit artikel dan kun je die altijd aan ons stellen. Bel of mail ons op 085-8772406 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..