Nieuws

We maken steeds intensiever gebruik van smartphones en andere mobiele devices. Een gemiddelde consument gebruikt gedurende de dag ook meer dan één device. Google heeft onderzocht dat we vooral van en naar ons werk en tijdens de lunch op onze mobiele telefoon kijken. Bij het ontbijt en in de avonduren is de tablet zeer populair en op het werk gebruiken we voornamelijk de PC of laptop.

Aangezien ruim 40% van alle feedback die we ontvangen wordt ingevuld op een mobiel device, is het essentieel dat de consument ook hierbij gemak ervaart. We hebben daarom het afgelopen jaar een nieuwe feedbackuitnodiging en een nieuwe feedbackomgeving ontwikkeld, beide volledig geoptimaliseerd voor mobiele devices (met een touchscreen).

Klantgericht ondernemen staat op de agenda van steeds meer bedrijven. Een belangrijk instrument hierbij is klantfeedback. Je klant is immers als geen ander in staat om, uit eigen ervaring, aan te geven wat er goed gaat in je dienstverlening en waar nog ruimte voor verbetering ligt. Steeds vaker word je dan ook de vraag gesteld “hoe heb je onze dienstverlening ervaren?”

Exponentiële Organisaties – waarom Nieuwe organisaties tien keer beter, sneller en goedkoper zijn – en hoe jij dat ook wordt

Ignite is een wereldwijde presentatietrend, waarbij presentaties steeds 5 minuten duren. Bij Ignite sessies wordt gebruikt gemaakt van precies 20 slides, ofwel iedere 15 seconden 1 slide. De slides volgen elkaar automatisch op, treuzelen is dus geen optie!