Nieuws

Cas is deze maand gestart met afstuderen bij Expoints. 

Continue klantfeedback is vooral bekend geworden door de e-mails met feedbackverzoeken die dagelijks door veel bedrijven worden verstuurd. Wat minder bekend zijn de mogelijkheden die er zijn om website bezoekers op continue basis om feedback te vragen. Graag nemen we je mee in de mogelijkheden van website feedback middels een intelligente pop-up die we hebben ontwikkeld samen met de ANWB.

Expoints heeft eerder dit jaar onderzoek gedaan naar de vraag: willen klanten worden betrokken bij de verbeterinitiatieven van je organisatie en zo ja hoe? Om maar met de deur in huis te vallen: JA, klanten willen te minste op een dusdanige wijze worden betrokken dat duidelijk voor ze is dat een organisatie iets met hun feedback doet. Verzuimt een organisatie hierin, dan neemt ook onherroepelijk de bereidwilligheid van de klant om feedback te blijven geven af.

Vandaag bestaan we 4 jaar!

Op 14 januari 2011 is Expoints BV officieel opgericht als dochter van ANNO1974 BV.

In de periode van 4 jaar zijn we hard gegroeid. Inmiddels zijn we met 9 personen aan de front office en 6 personen aan de back office.

We kijken uit naar het komende jaar!

Met vriendelijke groeten,

Marcel Rosbergen & Martijn Driessen