Nieuws

 "Niets is zo aanstekelijk als enthousiasme". Een uitspraak die absoluut van toepassing is op klantcontact. Wij geloven rotsvast dat je klanten enthousiast worden als jij dat ook bent. Jij en je collega's bepalen immers in belangrijke mate hoe klanten het contact met jouw bedrijf ervaren. Wil je als bedrijf ambassadeurs realiseren, dan zijn enthousiaste medewerkers dus onmisbaar.

Ofwel je hebt interne ambassadeurs (medewerkers) nodig om tot externe ambassadeurs (klanten) te komen. Enthousiaste medewerkers zijn echter alles behalve een vanzelfsprekendheid. Wat kun je doen om dit bij jou wel vanzelfsprekend te maken? We delen graag onze succesverhalen met je!

Wij geloven in de kracht van 'closing the loop'. Een klantcontact is immers pas echt afgesloten wanneer het bedrijf én de klant vindt dat dit is afgesloten. Echter, closing de loop is wat ons betreft nog veel meer. Het is ook het delen van complimenten, adviezen en klachten met je collega’s, business partners en (toekomstige) klanten. Volledige transparantie dus. Waarom dit zo belangrijk is en hoe je deze volledige transparantie kunt bieden lichten we je graag nader toe.

Klanten verrassen en ze voor zijn in alles. Dat wil Hans Geitenbeek bereiken als operationeel directeur bij Care Autoschade.

Wie zijn we? Die vraag kan het beste worden beantwoord door het te laten zien.