Nieuws

Het uitvragen van feedback kan nu ook via uw nieuwsbrief. Simpel en snel kwalitatieve feedback vergaren!

Vandaag is Wendy van Kemenade bij ons gestart als Service Medewerker. Ze zal zich vooral bezighouden met het behandelen van specifieke vragen van klanten van onze opdrachtgevers. 

We zijn erg blij met haar komst! Veel succes!

We verwelkomen Glenn Kusters en Sanne Raijmakers bij ons! We groeien hard en zijn daarom blij dat Glenn en Sanne zijn gestart in hun traineeship voor Experience Manager.

 

‘Van het kastje naar de muur’, ‘meerdere malen moeten bellen..’ en ‘ze hebben het nog steeds niet opgelost’ zijn opmerkingen die we dagelijks voorbij zien komen in feedback van klanten. Organisaties zeggen weliswaar dat ze de klant centraal zetten, maar als puntje bij paaltje komt blijft de klant toch (te) vaak teleurgesteld achter. Zonde, want het in één keer juist afhandelen van een vraag of verzoek levert veel op. Wat kan een focus op First Time Fix (FTF) voor jouw bedrijf betekenen?