Praat tegen me. Luister naar me. Ik blijf je trouw

Bedrijf: IAK Verzekeringen
Contactpersoon: Femke Nouwens
Praat tegen me. Luister naar me. Ik blijf je trouw

Continue in contact staan met onze klanten en daardoor ons bedrijf beter laten aansluiten op de wensen van onze klant. Dat is de basis geweest voor IAK Verzekeringen om met continue klantfeedback te starten.

Binnen de business unit particuliere schadeverzekeringen kunnen onze klanten op twee wijzen in contact komen met klantfeedback. De eerste wijze is wanneer klanten schade hebben gemeld. De tweede wijze is wanneer klanten om andere redenen contact hebben gehad met de klantenservice of polisadministratie.

Onze klanten worden gevraagd naar hun mening over het contact dat ze met ons hebben gehad, van begin tot eind. Het gevolg is dat wij veel bruikbare tips, verbetersuggesties en praktische handvaten krijgen voor verbetering van onze dienstverlening. Extra leuk is het dat we ook complimenten krijgen van onze klanten. Dit motiveert ons om elke dag nog meer ons best te doen. Door het continue karakter van de feedback zijn verbeteringen ook heel snel zichtbaar in de resultaten.

Het is voor onze business unit een rijke bron aan informatie waarmee we onze processen en middelen kunnen blijven verbeteren.

« Terug naar overzicht